تبلیغات و بازاریابی در دانمارک
نوشته شده توسط : worldmarketing

مشخصات مصرف کننده
سن متوسط ​​در دانمارک 41.9 سال است. جمعیت اندکی پیر می شود اما این امر باید در سالهای آینده تثبیت شود. نرخ رشد جمعیت در سال 2018 0.59 درصد است. تقریباً 30٪ از جمعیت زیر 24 سال و 32٪ بالای 55 سال سن دارند. به طور متوسط ​​، یک خانواده از 2 نفر تشکیل شده است و این تعداد در حال کاهش است در حالی که میانگین آن در سال 2007 2.2 نفر بوده است. 44.4٪ از خانواده ها افرادی هستند که به تنهایی زندگی می کنند و 8/42٪ زوج های دارای فرزند یا بدون فرزند هستند. نسبت جنسیت برای هر 100 زن 97 مرد با 87.9٪ از کل جمعیت ساکن مناطق شهری است. نقاط تمرکز جمعیت عمدتاً در امتداد ساحل و در شرق کشور است. شهر اصلی کپنهاگ است ، جایی که در سال 2018 جمعیت 1.32 میلیون نفر جمعیت داشته است. سطح تحصیلات در کشور بسیار بالا است به طوری که 81٪ افراد 25 تا 64 ساله دارای آموزش متوسطه هستند و 37٪ افراد در همان سن دارند. آموزش دانشگاهی. اکثریت جمعیت در دولت ، عموم ، بهداشت و آموزش (31.7٪) ، تجارت و حمل و نقل (25٪) ، تولید (12٪) و سایر خدمات تجاری (11.1٪) مشغول به کار هستند. ) همچنین 6٪ از نیروهای کار در ساخت و ساز ، 4.3٪ آثار در هنر ، سرگرمی و فرهنگ ، 3.9٪ در کارهای اطلاعات و ارتباطات ، 3٪ در امور مالی و بیمه ، 1.5٪ در بخش کشاورزی و 1.4٪ در املاک و مستغلات فعالیت می کنند.
قدرت خرید
تولید ناخالص داخلی سرانه PPP 365 275 کرنر دانمارک است. متوسط ​​حقوق یک کارگر تمام وقت 320040 کرنر دانمارکی است. با وجود کاهش در سه ماهه دوم ، قدرت خرید خانوار در سال 2018 افزایش یافته است. درآمد سالانه یکبار مصرف یکبار مصرف تعدیل شده در سال 2018 ، 38382 DKK است. علیرغم کاهش سرعت در سه ماهه آخر سال 2018 ، میزان مصرف در سال 2018 افزایش یافته است (رشد 0.45٪ در این مدت). شاخص جینی در مورد نابرابری درآمدی اندکی پایین تر از میانگین اروپا و پایدار است. مردان به طور متوسط ​​سالانه 360 56 DKK درآمد کسب می کنند در حالی که زنان فقط 280 547 DKK درآمد دارند. افرادی که در استان های Kobenhavns Omegn و Nordsjëlland مشغول به کار هستند بالاترین دستمزد را دارند ، در حالی که افراد شاغل در استان های Bornholm و Fyn کمترین دستمزد را دارند.
رفتار مصرف کننده
دانمارک یک جامعه مصرف کننده است. به لطف قدرت خرید بالا و کیفیت خوب زندگی در کشور ، مصرف کنندگان به طور کلی توسط محصولات با کیفیت و خلاقانه جذب می شوند. مصرف کنندگان دانمارکی جزء پر مصرف ترین مصرف کنندگان اروپا هستند. فن آوری های جدید و دسترسی سریع به اطلاعات به مصرف کنندگان این امکان را می دهد تا قبل از خرید ارزیابی کنند. معمول نیست که مصرف کنندگان قبل از مراجعه به فروشگاه از برند یا کالایی سوال کنند. برای جذب مصرف کنندگان ، اغلب ایجاد تجربه خرید در فروشگاه یا بازار ضروری است. مصرف کنندگان به طور فزاینده ای به صورت آنلاین خرید می کنند که دلیل اصلی جلوگیری از صف ، ترافیک و حتی سهام است. اعتماد به نفس مصرف کننده نسبتاً زیاد است اما از تابستان سال 2018 رو به کاهش است. تجارت الکترونیکی تا حد زیادی در کشور عادی شده است و 4.6 میلیون کاربر اینترنت دارد. میزان مصرف در سایت های آنلاین رو به رشد است و 6،609 میلیون دلار در سال 2018 نشان می دهد. بیشترین خرید آنلاین محصولات (به ترتیب اهمیت) مد ، الکترونیک و رسانه ، بازی ها و اسباب بازی ها ، مواد غذایی و مبلمان هستند. محصولات خارجی به طور کلی مورد استقبال قرار می گیرند ، اما محصولات دانمارکی اغلب ترجیح داده می شوند ، و همچنین محصولات بین المللی با برند طولانی مدت در این کشور وجود دارد.

به طور کلی ، مصرف کنندگان نسبتاً نسبت به محصولات جدید باز هستند و وفاداری به برند در درجه اول از طریق خدمات به مشتری و برندسازی خوب حاصل می شود. دانمارک از نظر فن آوری های جدید یکی از پیشرفته ترین کشورهاست و استفاده از شبکه های اجتماعی تأثیر بر مصرف دارد. طبق یک مطالعه Deloitte ، 61٪ از مصرف کنندگان می گویند که تحت تأثیر توصیه‌های شبکه‌های اجتماعی و 44٪ توسط افرادی که در زمینه قرار دادن محصول (تأثیرگذار) قرار دارند ، تأثیرگذار هستند. محافظت از داده های کاربر در اینترنت موضوع مهمی در دانمارک است.

عادت مصرف دانمارکی ها با آگاهی از محیط زیست در حال تغییر است. این کشور جزو اولین کشورهایی است که محصولات ارگانیک را تبلیغ کرده است. رفتارها به طور فزاینده با مصرف مسئول سیاره و همچنین برای مزایای سلامتی آن سازگار می شوند. بخش مواد غذایی بیشتر مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان است که مواد غذایی مانند دارو را در نظر می گیرند. محصولات شفاف ، پایدار ، اخلاقی ، دارای برچسب ، تازه و گیاهی به طور فزاینده ای مصرف می شوند. همچنین ، مصرف کنندگان به طور کلی به دنبال کاهش ضایعات خود ، مصرف حداقل محصولات با مواد افزودنی هستند. تعداد گیاهخواران و گیاهخواران رو به افزایش است اما افزایش انعطاف پذیری به ویژه در بین جوانان (کاهش مصرف گوشت و ماهی برای مصرف تنها کیفیت) وجود دارد. بازار دست دوم در حال حاضر در کشور توسعه یافته و اهمیت فزاینده ای پیدا می کند. در سال 2017 ، این بازار 7.2 میلیارد کرون دانمارکی ، 28.5٪ بیشتر از سال 2016 را نشان می داد. محصولات خریداری شده و فروخته شده از الکترونیک ، مبلمان ، مد و وسایل نقلیه متفاوت است. فروشگاه های دست دوم وجود دارد اما استفاده از وب سایت ها و برنامه های کاربردی تا حد زیادی از این بازار حمایت می کند. با ایجاد بسترهای لازم برای اجاره مسکن یا کارپولینگ ، اقتصاد مشارکتی در دانمارک در حال پیشرفت است.





:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: